killing me softly med pendeltåg

God morgon god morgon 07.24 är klockan och jag ska när som helst springa och borsta tänderna innan det bär av till pendeltåget. Asså när jag är klar på gymnasiet om exakt ett år kommer jag ha ett sånt hat mot det där jäkla pendeltåget, jag kommer aldrig förlåta det för att förstöra min morgonar med sån grymhet och utan barmhärtighet. Jag är ett levande bevis på att man inte är tillräckligt mogen för att besluta sin livs framtid när man är 16 år. Do not try this at home kids, om ni för ovanlighetens skull bor i hålan Bålsta, välj aldrig, och jag menar aldrig att gå på gymnasiet någon annan stans än i bålsta. Pendling är lika med en långsam smärtsam död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0