Hassle får mig att smälta

Åh herregud vilken underbar röst han har...Erik Hassle! Allt inom mig bara smälter när jag hör hans gudomliga röst. Det är nästan så att jag skulle kunna överge Gavin Degraw för en natt med Hassle asså (jag och röster asså, när det är musik är hur rösten låter a och o.). Såg att han skulle släppa ett album snart...hoppas verkligen att det är bra, har på känn att det är bra! Läste att han jämförs med robbie williams, men hallå med den där rösten är han way better än robbie. Önskar att jag kunde lära mig hur man satte in länkar från youtube här...men a, jag skickar länken så kan ni klicka själva om ni vill ha en musikupplevlse utan dess like.



Lyssna på hans adoreble låt "the thanks I get" från youtube - Erik Hassle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0