10 jobbiga saker jag hellre skulle göra än att sitta här och plugga dagarna i ända:

 

  • Sitta och kolla på Bonde söker fru och den olidlige Roger Karlsson, som verkar vara helt och hållet asocial utan några som helst skills för att prata med andra människor. Jag klarar max av att kolla på honom i 30 sek och hur otroligt tafatt han är! Aldrig att jag skulle kunna dejta en sån man, ALDRIG.
  • Städa hela huset, börja rensa gamla skrivbordslådor, skura golv, rensa kattlådan, organisera upp i garderoben...
  • Bestiga Kebnekaise med en 25 kg säck på ryggen
  • Lyssna igenom alla Per Gessles album genom tiderna på Spotify
  • Pussa en groda
  • åka pendeltåg bredvid en man som tycker trance, techno och allt vad det heter är the shit och lyssnar på högsta volym vilket nästan ger mig tinnitus.
  • Sjunga och spela mungiga på centralstationen i Stockholm med medeltidsklädnad
  • Jobba 9 to 5 på macdonalds,max eller burger king
  • färga håret i en svag grön-blå nyans och sätta i sånna där gigantiska synth-snurrgrejer, som nästan ser ut som sånna leksaker som man brukade ha i trappen när man va liten  och så såg det ut som den gick ner av sig själv.
  • Dansa magdans på chaplins

 


Kommentarer
Postat av: ina

Underbart, jag skulle lyssnat på Per Gessle! Han är bäst! Jag älskar honom av hela mitt hjärta<3

2009-11-12 @ 14:28:37
URL: http://inasiro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0