och så lever jag och Gavin Degraw lyckliga i alla våra dagar

Jag är så kär i Gavin Degraw alltså, jag kan inte komma ifrån det. Vad ska jag ta mig till? Börjar kännas lite pinsamt att gå runt och va tokig i en amerikansk sing and songwriter across the atlantic...när man var 14 var det väl lugnt men...Han är ju inte direkt snygg, eller jo jag tkr han är guds gåva men det är bara för att hans röst är så otrolig. Annars hade jag aldrig gillat honom. Han röst är guds gåva till människan. Bättre än alla de andra. Så det är inte så att jag har en tonårscrush i en kändis för att han är snygg eller känd, nej Gavin är musikaliska himlen han själv. Jag brukar trösta mig själv med att lura i mig att en vacker dag, just den dagen då jag är sjukt snygg från topp till tå, kmr råka på honom och så kommer han falla för mig som en blixt från klarblå himmel och så kommer vi leva lyckliga i alla våra dagar. Jo jag skulle nog säga att jag är en tjej med båda fötterna på jorden.




Gavin Degraw - why do the men stray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0