här är det lugnt som en filbunke

Jag ska hålla tal imorgon, svenska B nationella, är du nervös tänker ni...och det värsta är att jag inte är det! Jag är typ nervös för att jag inte är nervös, kan det bli mer invecklat? Alltid när jag sjukt nervös inför tal och muntliga grejer så brukar det gå bra, nu när jag känner mig lugn som en filbunke så kmr det väl gå åt pipan bara för det...

fyi så fick jag världens sår efter min vurpa i lördags, det är skitstort och fullt med massa äckligt var och har jag på mig ett par byxor och inget plåster så fastnar liksom tyget i såret så jag måste dra bort det sen. Inte mysigt alls. När hade man sånna här problem sist egentligen? När man var typ 10 och åkte inlines och cyklade på sin fritid antar jag, då på den tiden som man var hälsosam och pigg, goda dagar är förbi.



Jag och födelsedagsbarnet i lördags, before the big accident


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0