Hej jag heter Matilda och Kings of Leon är mitt knark

KINGS OF LEON är som en drog, det är som om jag drömmer. Hans röst, Caleb Followill, är gudomlig, man kan inte sjunga med en sån känsla som han gör,det går bara inte. Det borde vara tekniskt omöjligt, men han gör det och det är otroligt! Så det finns ingen hake det är okej att lyssna man kmr inte dö, men shit vad det känns så för att det är så bra. Kings of leon utger största möjliga musikextas, jag håller nog på och bli tokig. Ni har säkert alla hört "use somebody" från senaste plattan "only by the night" (2008) vid det här laget, och om inte: LYSSNA. Den är fortfarande lika bra trots jag har sönderspelat den i ett halvår snart. Den här låten som jag lägger upp heter Black Thumbnail och kommer från "Because of the Time" (2007) och är grym. Jag måste nog börja på Anonynma Kingsofleon-addicts snart alltså.



Kings of Leon - Black Thumbnail


Kommentarer
Postat av: philippa

ja, jag såg hela galan, superbra. beyoncé är grym!

2009-11-06 @ 17:26:58
URL: http://philippafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0