knäckebröd

Jesus Amalia! Jag är så hungrig, tänk vad gott med knäckebröd!! Jag tror jag ska ta ett...

Jag är i förnekelsefasen, kan INTE acceptera att lovet är slut, det kan bara inte vara sant. Det där med att vara ledig är min grej minsann, tror att jag ska satsa på den yrkesbanan efter studenten. Det blev ju inte bättre för att dom jävlarna, inga namn nämnda(gråskinka)har ändrat schemat så vips fick jag en lektion kl 8.30 på måndagmornar fram över, jag som var så glad åt min sovmorgon!

Juste nu kom jag på en sak måste berätta om det klantigaste som jag gjorde i morse: Jag vaknade av min mördar-alarmklocka, stängde av den och hoppade direkt in i duschen, jag var knappt trött! Det var som de ggr man ska resa bort till spanien lr nått och ska åka hemifrån kl 4 på natten, man är så spänd och laddad att man inte känner av tröttheten utan bara går upp (så konstigt kändes det för mig att gå upp tidigt). Sen när jag har duschat, klätt på mig, sminkat mig, gjort iordning frukost och bryggt kaffe så sätter jag på radion...kl. är 06.40(tror jag) och då ska morgonpasset i p3 vara igång, 10 min in i programmet, men nej på radion är fortf natt/tidig morgon - programmet "vakna" igång. Hmmm tänker jag och så kollar jag på  klockan igen, OCH VAD TROR NI JAG INSER? JO Klockan var då endast 05.30, den tiden jag egentligen skulle gå upp och alltså satt jag där helt färdig med en timme kvar tills mitt tåg skulle gå! Jag hade glömt ändra väckarklockan till vintertid, sacre bleu! Jag vart så less att jag stängde av radion, släckte lampan och kröp ner i sängen igen, fullt påklädd med smink och hela köret, guuud vad skönt det var!

Så jag var alltså uppe 4.30 imorse och kände inte ens av tröttheten - oh boy.

Kommentarer
Postat av: philippa

härligt att någon är uppe i skoltid i alla fall :P det var ju skönt att du krypa ner i sängen i alla fall :) <3

2009-11-03 @ 13:51:45
URL: http://philippafotar.blogg.se/
Postat av: philippa

jag vet, men jag kommer missa det eftersom vår utflykt börjar 10 :/ jag ska maila karin i alla fall och säga att jag är intresserad men inte kan komma...det är inte så mkt mer jag kan göra

2009-11-03 @ 16:55:16
URL: http://philippafotar.blogg.se/
Postat av: JENNY

haha, ja bättre att vara i tid men det kanske var lite för ambitiös med en hel timme till godo. synd det där med sovmorgonen...

2009-11-03 @ 20:25:52
URL: http://jennyfromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0