Töntigaste vs roligaste

Töntigaste just nu - från en bitter typ nära dig!

- facebook gruppen "vi som smsar vare dag" KOM IGEN! Vem skickar inte iväg 1,2 sms om dagen iaf? Som de som smsar varje dag skulle behöva någon slags gemenskap för att hitta andra som har samma intressen som en själv, då delar ni samma "intresse" som resten av svenska folket kan jag meddela! Så himla töntigt, vem ägnar tid åt att hitta på en sån fb grupp? (sånna som ägnar tid åt att klaga på saker i sin blogg kanske...) det är som att starta en grupp som heter "vi som andas hela tiden" eller " vi som borstar tänderna" come on!

- Att Anna Anka vill sända något tv-program på JULAFTON, vad ska de göra då, sitta och käka broskbitar för att bli mer som hajarna?

- Dansband. Dansbandskampen får tom EMD's mainstream musik att bli bra i mina öron, att höra hur Date och Titanix bara sågar sönder deras pophits till sega 4 takts buggisar får mig att nästan fälla en tår, AV SORG. Och alla som håller på med det säger "det är så rolig med dansband, allt går ju ut på att glädja andra människor!" och det tror ni att ni är ensam om i musikbranschen? Eller förlåt det kanske bara är jag som lyssnar på musik (vilket då INTE inkluderar dansband) för att det gör mig glad?

- Körslaget, eller jag kanske redan har klagat på det en gång...ja då så, behöver inte säga så mkt mer.

- Singing Bee celeb, också avverkat check (men nu är det ännu värre, Angela Monroe från Robinson kom igen, vad gör hon, bloggar ojj vilken bedrit, kan ju vilken jubelidiot klara av, tom jag!)

- Att jag börjar tappa min enda begåvning, att kunna låtar och dess texter. Jag börjar tappa minnet, det var allt jag hade, allt, vad ska det bli av mig nu? Färjan säson 354 antar jag...eller kanske den där serien om det där shoppingstället där det är superbillig vad heter det nu igen, ullared!

Roligaste just nu:

- Robins och Anna Blomberg. Hon är så himla bra på imitationer! Tidigare i Robins har hon ju härmat svenska hollywoodfruarna och nu idag härmade hon Mona Sahlin, Maria Wetterstrand och Maude Olofsson, klockrent! 

a det va väl det enda roliga jag kunde komma på...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag gick precis med i den .....



skojja! :):) haha ne men jag SÅG den precis och TÄNKTE precis det du skrev!!! fast jag har inte läst klart än, läste bara början så det är bara det jag håller med om.

2009-11-15 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0