roliga saker man kan underhålla sig med på en fredagseftermiddag i skolan då folk tror att man egentligen studerar

Men jag har ju så himla mkt viktigare saker för mig än skriva om ontologiska antaganden för Freuds psykodynamiska teori...typ att ta roliga bilder med webcamen, shit asså det kunde underhålla mig i säkert en timme, kanon kul! 4 av 5 toasts.

Okej, OMRÖSTNING: vilken av följande bilder är roligast/snyggast? Var god och ha i åtanke att modellerna som har medverkat i denna plåtning är professionella och kommer inte ge ut nummer eller adress till någon av deras beundrare, ni kan endast avnjuta dessa skönheter i följande bilder.



'
pic nr1 "the eye" modeller Isabelle, Hanna & Matilda






pic nr 2 "jennifer lopez" modell: Isabelle




pic nr 3 "Ronald macdonald" modell: Hanna




pic nr 4 "magnetism" Modeller: Hanna, Philippa, Isabelle & Matilda




pic nr 5 "ur en lilleplutts point of view" Modeller: Hanna, Isabelle, Philippa & Matilda



pic nr 6 "shining beauty" modell: Matilda

Som sagt autografer kommer INTE vara genomförbart, ni kanske kan få en gammal avlagd macka eller lite hår om ni bönar och ber, KANSKE.


Kommentarer
Postat av: philippa

haha, jag gillar den med isabelle och ur en lilleplutts point of view

2009-10-16 @ 17:45:02
URL: http://philippafotar.blogg.se/
Postat av: anna

haha, jag tycker "shining beauty" är skitsnygg, ny profilbild på facebook kanske? Eller topplistan snyggast.se ;)

2009-10-18 @ 14:16:44
Postat av: JENNY

haha vilka roliga bilder :) du e en riktig shining beauty och jag hoppas allt e bra med dig!

2009-10-20 @ 09:04:28
URL: http://jennyfromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0