om 40 år: du och jag cowboysnubben, du och jag.

Djupt, insiktsfullt och life changing konversation på msn med vännina Isabelle:

Matilda: - ja shit asså, om 40 år kmr vi vakna upp och undra vart tog alla pengar vägen - alkoholen

Isabelle: - haha ja verkligen! Om 40 år kommer pengarna fortfarande gå till alkoholen

Matilda: - usch säg inte så där, tänk om jag blir en patetisk 40 åring wannabee ungdom, ifrånskild, apelsinhud från allt solande och rökande och festande, har massa smink på mig för att dölja tröttheten men lyckas inte, raggar på småpojkar och hänger på CHAPLINS! säg till mig då för då är det dags för extreme makeover...
- vänta jag är inte 40 om 40 år jag är 58!!!

Isabelle: -haha, och jag är 59!!!!!!!! fyihelvete
-haha och om du hänger på chaplins och så patetisk som du verkar om 40 år så är cowboysnubbe* säkert din ständigt återkommande KK!
-haha FÖRLÅT!
-JAG LOVAR ATT VI BÅDA SKA PÅ EN EXTREME MAKEOVER DÅ! både ytligt och innerligt haha

Matilda: - åå kväljningar! usch vad mitt 40åriga jag är patetiskt extreme makeover är ENDA RÄDDNINGEN
-haha jaa vi ändrar varenda liten del av oss så folk som sett mig på 5an i "färjan säsong 134" inte känner igen mig sen

Isabelle: - du, jag har säkert knullat honom en och annan gång då också om livet fortsätter i den här banan**, så känn dig inte värst

Matilda: - ja isabelle, JAG LIDER MED DIG, jag tkr synd om våra framtida jag vi saknar all värdighet...

* så kallade "cowboysnubben" är en karaktäristisk man som vi som vi träffade på då vi ENDAST EN GÅNG RÅKADE GÅ UT PÅ CHAPLINS (aldrig mer). Han stod där iförd svart, uppknäppt skjorta, ca. 1.50 lång, knubbig och dansandes för sig själv på dansgolvet, flirtade med allt som rörde sig. Han har blivit ett litet internskämt för oss och en varningssymbol och varje gång någon blir lite för full och föreslår "men chaplins då?" så säger vi  bara - nej cowboysnubben- så fattar alla allvaret och det patetiska i det hela.

** ni får inte gå omkring och få för er att jag och isabelle är dräggiga, ohygeinska monster som umgås med folk i ögonbrynspiercing och har pojkvänner som suttit inne för våldtäkt - that's not us. Vi bara förundras över alkoholsamhället vi lever i och har tråkigt en tisdagskväll som denna.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

HAHAHA! asså när du sa att du hade skrivit om våran konversation så trodde jag typ en sammanfattning, inte ordagrant!! :O haha!

det jag skrev var liksom meant for your eyes only, babe.



Jag gillar att du ändå ger dig på ett försök att rädda vårat stackars rykte, men jag tror att om det inte var helt smutsigt och missförstått förut, så blir det nog definitivt det nu.

2009-10-30 @ 00:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0