helt slut

Usch, jag var på ett så hemskt jobbigt träningspass nyss. Typ styrketräning fast för dummies och i grupp. Det  står alltså en tränare och säger kom igen nu och så följer alla henne...Hjälp vad jag fuskade! Jag har så himla dålig självdiciplin, även när någon står och hejar på längst fram blir jag slackern nr1. Men det va så jobbigt för mig så ni förstår inte. Jag blev trött i muskler som i den övningen inte ansträngdes(tydligen). Typ när man skulle göra något med ett gummiband för att träna ngn liten muskel i axeln, nej då var det armarna jag blev HELT SLUT i, axlarna de vettesjutton om jag kände ngt i. När man skulle träna ryggen blev jag trött i benen osv. Oavsett så kan det väl ändå inte vara dåligt att anstränga musklerna så jag tjänar nog på det ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0