köttfärshjärna old friend why wont you just let me be?

SNART är det fredagsmys, men inte än! Nej nej först är det dags att kämpa så att svettet rinner, en helt patetiskt onödig filosofi uppgift ska göras som jag egentligen inte bryr mig ett skvatt om, suck...vad vore väl en bal på slottet?

Men seriöst min hjärna får mental breakdown redan på tordagseftermiddagar, det enda jag kan tänka på då är att det snart är helg och så släpper jag allt plugg, verkligen allt. Så hur ska jag då kunna plugga nu, fredag eftermiddag!?

Lite jobbigt när man är så som jag är just i det här, att min hjärna slår av och blir köttfärs torsdagkväll-söndag, och så vaknar hjärnan sakta men säkert upp på måndag och så inser man att shit pommes vad mkt jag fick att göra helt plötsligt. Bara för att jag skiter i att göra saker 2 dagar i veckan ju. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0