LILLÖRDAG!

hej hej, åh höstlov alltså det är min grej! älskart och har inga som helst tankar på läxhögen, det får vänta för ikväll blir det utgång och som vanligt ska vi börja på 3 dörrar! Eller ja..det stället heter egentligen theodora och är ett billigt-öl.hak på fridhemsplans där femtioåriga fyllos blandas med 25 åriga killar och tjejer i en härlig atmosfär. Anledningen till att vi kallar det 3 dörrar är för att vi trodde det hette så första gången vi skulle dra dit, så gick vi runt på fridhemsplan och letade efter ett ställe som hette 3 dörrar men det fanns ju inte, så ja nu kan vi ju inte bara själva vår stolthet och erkänn att det heter theodora, det går ju bara inte.

Jag va på shoppingrunda idag m Hanna och Jessica och jag hade inte råd att köpa en gudomlig svart klänning för 250:- på lindex, men ett diadem från hm lyckades jag skrapa ihop till i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0