mysteriet med golfbollen...

Jag: Varför ligger det en golfboll i diskstället?
Pappa: Mamma har väl diskat den...
Mamma: Ja men var ska den annars ligga?

Denna intellektuella konversation förde jag med mina kära föräldrar nyss, vi har en golfboll i diskstället och ingen har den blekaste om hur den hamnade där, damdamdamdam mysteriet med golfbollen i diskstället. En deckare må tro?

Nu sitter jag här och drar mig...egentligen borde jag hoppa i mina träningskläder, fylla på vattenflaskan och ta fram gymkortet illa kvickt eftersom jag ska bege mig om en kvart...men det är ju vem vet mest på tv och vi har ju det så mysigt här i tvsoffan, mamma, pappa, katten elsa och jag, med kaffe och allt! Usch jag känner mig som en medelålderstant! Hur ska det gå när jag faktiskt är en medelålderstant?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0